Soluzione Si-TPV
  • Sostenibile-è-Innovatore-22png Si-TPV Additivu Plasticu è Modificatore di Polimeru: Un Novu Percorsu per Superfici Morbi di Seta in Elastomeri Termoplastici
  • 7 Si-TPV Plastic Additive and Polymer Modifier: Un Novu Percorsu per Superfici Morbi di Seta in Elastomeri Termoplastici
Prev
Dopu

Additivu Plasticu Si-TPV è Modificatore di Polimeru: Un Novu Percorsu per Superfici Morbi di Seta in Elastomeri Termoplastici

descrivi:

A Serie Si-TPV 2150, sviluppata da SILIKE, hè un elastomeru vulcanizatu dinamicu unicu basatu in silicone chì serve cum'è un additivu plasticu è modificatore di polimeru, è ancu Modificatori di Sensazione (Elastomeri Termoplastici Modificatori Sensi), Modificazione di Superficie Per Formulazioni TPE Non-Stickiness. .

Soluzioni Si-TPV Thermoplastic Silicone Elastomers 2150 Series aiutanu à rinfurzà a trasfurmazioni è à migliurà a prestazione di elastomeri termoplastici di i cumpunenti finiti. Hè particularmente efficace cum'è modificatore chì cuntene silicone per elastomeri termoplastichi, chì offre benefizii cum'è a resistenza anti-scratch è l'abrasione, a modificazione di a superficia antiaderente è l'aptica mejorata in formulazioni TPE. Incorporandu questi modificatori di silicone, i pruduttori ponu rinfurzà a prestazione di TPE, riduce l'accumulazione di materiale in a filiera di estrusione, è migliurà l'efficienza di trasfurmazioni.

emailMANDA EMAIL À NOI
  • Detail di u produttu
  • Tags di u produttu

Detail

A Serie SILIKE Si-TPV 2150 hè un elastomeru vulcanizatu dinamicu basatu in silicone, sviluppatu cù tecnulugia di cumpatibilità avanzata. Stu prucessu disperse a gomma di silicone in SEBS cum'è particelle fini, chì varieghja da 1 à 3 microns sottu un microscopiu. Questi materiali unichi combinanu a forza, a tenacità è a resistenza à l'abrasione di l'elastomeri termoplastici cù e proprietà desiderate di silicone, cum'è a dolcezza, una sensazione di seta, è a resistenza à a luce UV è i chimichi. Inoltre, i materiali Si-TPV sò riciclabili è ponu esse riutilizati in i prucessi di fabricazione tradiziunali.
Si-TPV pò esse usatu direttamente cum'è una materia prima, specificamente cuncepitu per applicazioni di stampatura di soft-touch in l'elettronica wearable, casi protettivi per i dispositi elettronici, cumpunenti di l'automobile, TPE high-end, è l'industria di fili TPE.
In più di u so usu direttu, Si-TPV pò ancu serve cum'è modificatore di polimeru è additivu di prucessu per elastomeri termoplastichi o altri polimeri. Aumenta l'elasticità, migliurà a trasfurmazioni è aumenta e proprietà di a superficia. Quandu si mischia cù TPE o TPU, Si-TPV furnisce una superficia liscia di longa durata è una piacevule sensazione tattile, mentre chì migliurà ancu a resistenza à i graffi è à l'abrasione. Riduce a durezza senza affettà negativamente e proprietà meccaniche è offre una migliore resistenza à l'invecchiamento, l'ingiallimentu è a macchia. Pò ancu creà un finitu matte desideratu nantu à a superficia.
A cuntrariu di l'additivi di silicone cunvinziunali, Si-TPV hè furnitu in forma di pellet è hè processatu cum'è un termoplasticu. Si disperse finamente è omogeneamente in tutta a matrice di polimeru, cù u copolimeru chì diventa fisicamente ligatu à a matrice. Questu elimina a preoccupazione di migrazione o prublemi di "fioritura", facendu Si-TPV una soluzione efficace è innovativa per ottene superfici morbide di seta in elastomeri termoplastici o altri polimeri. è ùn hà micca bisognu di prucessi supplementari o di rivestimentu.

Beneficii chjave

  • In TPE
  • 1. Resistenza à l'abrasione
  • 2. Stain resistenza cù un angulu di cuntattu acqua più chjuca
  • 3. Reduce durezza
  • 4. Quasi nisuna influenza nantu à e proprietà meccaniche cù a nostra serie Si-TPV 2150
  • 5. Haptics eccellenti, toccu di seta secca, senza fioritura dopu l'usu longu

Durabilità Sostenibilità

  • Tecnulugia avanzata senza solventi, senza plastificante, senza oliu ammorbidente è inodore.
  • Prutezzione di l'ambiente è riciclabilità.
  • Disponibile in formulazioni regulatori.

Additivu plasticu Si-TPV è mudificatore di polimeru Case Studies

A serie Si-TPV 2150 hà e caratteristiche di un toccu morbidu per a pelle à longu andà, una bona resistenza à e macchie, senza plastificante è addolcitore aghjuntu, è senza precipitazione dopu l'usu longu, chì serve cum'è additivu plasticu è modificatore di polimeru, soprattuttu adattatu. Adupratu per a preparazione di elastomeri termoplastici di seta piacevule.

Comparare l'effetti di l'additivu plasticu Si-TPV è u modificatore di polimeru nantu à u rendiment TPE

 

1

 

1

Applicazione

Si-TPV agisce cum'è un modificatore di sensazione innovativu è additivu di trasfurmazioni per elastomeri termoplastichi è altri polimeri. Pò esse cumpostu cù diversi elastomeri è plastichi di ingegneria o generale, cum'è TPE, TPU, SEBS, PP, PE, COPE, EVA, ABS è PVC. Queste soluzioni aiutanu à rinfurzà l'efficienza di trasfurmazioni è à migliurà a prestazione di resistenza à i graffi è à l'abrasione di i cumpunenti finiti.
Un vantaghju chjave di i prudutti fatti cù miscele di TPE è Si-TPV hè a creazione di una superficia morbida di seta senza una sensazione appiccicosa - precisamente l'esperienza tattile chì l'utilizatori finali aspettanu da l'articuli chì toccanu o portanu spessu. Questa caratteristica unica allarga a gamma di applicazioni potenziali per i materiali elastomeri TPE in parechje industrie. Inoltre, l'incorporazione di Si-TPV cum'è modificatore aumenta a flessibilità, l'elasticità è a durabilità di i materiali elastomeri, mentre chì rende u prucessu di fabricazione più costu-efficace.

  • New Feel modificatori è additivi di prucessu (3)
  • New Feel modificatori è additivi di prucessu (4)
  • New Feel modificatori è additivi di prucessu (2)
  • New Feel modificatori è additivi di prucessu (1)

Soluzioni:

Luttendu per aumentà a prestazione TPE? Si-TPV Plastic Additivi è modificatori di polimeru Fornite a Risposta

Introduzione à i TPE

L'elastomeri termoplastici (TPE) sò categurizzati per a cumpusizioni chimica, cumprese l'olefine termoplastiche (TPE-O), i composti stirenici (TPE-S), i vulcanizati termoplastici (TPE-V), i poliuretani (TPE-U), i copoliesteri (COPE) è i copoliamidi. (COPA). Mentre i poliuretani è i copoliesteri ponu esse sopra ingegneriati per certi usi, l'opzioni più efficaci di costu cum'è TPE-S è TPE-V spessu offrenu un megliu adattatu per l'applicazioni.

I TPE convenzionali sò miscele fisiche di gomma è termoplastiche, ma i TPE-V differenu per avè particelle di gomma chì sò parzialmente o cumpletamente reticulate, migliurà u so rendiment. I TPE-V presentanu setti di compressione più bassi, una migliore resistenza chimica è à l'abrasione, è una stabilità di temperatura più alta, chì li facenu ideali per rimpiazzà a gomma in i sigilli. In cuntrastu, i TPE cunvinziunali furniscenu una flessibilità di formulazione più grande, una forza di trazione più alta, elasticità è colorabilità, facendu adattati per prudutti cum'è beni di cunsumu, elettronica è dispusitivi medichi. Si liganu ancu bè à sustrati rigidi cum'è PC, ABS, HIPS è Nylon, chì hè vantaghju per l'applicazioni soft-touch.

Sfide cù i TPE

I TPE combinanu l'elasticità cù a forza meccanica è a processabilità, facenduli assai versatili. E so proprietà elastiche, cum'è a compressione è l'allungamentu, venenu da a fase di elastomeru, mentre chì a forza di tensione è di lacrime dipende da u cumpunente plasticu.

I TPE ponu esse processati cum'è termoplastici cunvinziunali à temperature elevate, induve entranu in a fase di fusione, chì permettenu una fabricazione efficiente cù l'equipaggiu standard di trasfurmazioni di plastica. U so intervallu di temperatura di u funziunamentu hè ancu notu, chì si estende da temperature assai bassu - vicinu à u puntu di transizione vetru di a fase di l'elastomer - à alte temperatures vicinu à u puntu di fusione di a fase termoplastica - aghjunghjendu a so versatilità.

Tuttavia, malgradu questi vantaghji, parechje sfide persistanu à ottimisà u rendiment di TPE. Un prublema maiò hè a difficultà à equilibrà l'elasticità cù a forza meccanica. A rinfurzà una pruprietà spessu vene à u costu di l'altru, facendu sfida per i pruduttori à sviluppà formulazioni TPE chì mantenenu un equilibriu coherente di e caratteristiche desiderate. Inoltre, i TPE sò suscettibili à danni di a superficia cum'è graffii è marring, chì ponu impattu negativamente l'apparenza è a funziunalità di i prudutti fatti da questi materiali.

  • Sustainable-and-Innovative-21

    Maximising TPE Performance: Affrontendu e sfide chjave
    1. A Sfida di Balancing Elasticità è Forza Mecànica:Una di e sfide maiò cù i TPE hè u dilicatu equilibriu trà l'elasticità è a forza meccanica. A rinfurzà unu spessu porta à u deterioramentu di l'altru. Stu scambiu pò esse particularmente problematicu quandu i fabricatori anu bisognu di mantene un standard di prestazione specificu per l'applicazioni chì necessitanu una alta flessibilità è durabilità.
    Soluzione:Per affruntà questu, i pruduttori ponu incorpore strategie di reticulazione cum'è a vulcanizazione dinamica, induve a fase di elastomeru hè parzialmente vulcanizzata in a matrice termoplastica. Stu prucessu aumenta e proprietà meccaniche senza sacrificà l'elasticità, risultatu in un TPE chì mantene a flessibilità è a forza. Inoltre, l'introduzione di plastificanti cumpatibili o a mudificazione di a mistura di polimeru pò sintonizà finamente e proprietà meccaniche, permettendu à i pruduttori di ottimisà u rendiment di u materiale per applicazioni specifiche.
    2. Resistenza à i danni di a superficia:I TPE sò propensi à danni di a superficia cum'è graffi, marring, è abrasione, chì ponu influenzà l'aspettu è a funziunalità di i prudutti, in particulare in l'industrii di u cunsumadore cum'è l'automobile o l'elettronica. Mantene un finitu di alta qualità hè cruciale per assicurà a longevità di u produttu è a satisfaczione di i clienti.
    Soluzione:Un approcciu efficace per mitigà i danni di a superficia hè l'inclusione di additivi basati in silicone o agenti modificatori di a superficia. Questi additivi aumentanu a resistenza à i graffi è à i marchi di i TPE, preservando a so flessibilità inerente. L'additivi basati in siloxane, per esempiu, formanu una capa protettiva nantu à a superficia, riducendu l'attrito è minimizendu l'impattu di l'abrasione. Inoltre, i rivestimenti ponu esse appiicati per prutegge più a superficia, facendu u materiale più durable è esteticu attraente.
    In particulare, SILIKE Si-TPV, un novu additivu basatu in silicone, offre parechje funziunalità, cumpresu cum'è un additivu di prucessu, modificatore è rinforzatore di sensazione per elastomeri termoplastici (TPE). Quandu l'Elastomeru Termoplasticu Basatu in Silicone (Si-TPV) hè incorporatu in TPE, i benefici includenu:
    A resistenza à l'abrasione è i graffii migliorata.
    ● Enhanced a resistenza à a macchia, pruvata da un angulu di cuntattu d'acqua più chjucu.
    ● Durezza ridutta.
    ● Impact minimu nantu à e proprietà meccaniche.
    ● Haptics eccellenti, chì furnisce un toccu seccu è sedosa senza fioritura dopu l'usu longu.

  • Sustainable-and-Innovative-22png

    3. Stabilità termale in una larga gamma operativa:I TPE anu un largu intervallu di temperatura di u funziunamentu, da basse temperature vicinu à u puntu di transizione vetru di a fase elastomeru à e temperature elevate chì avvicinanu u puntu di fusione di a fase termoplastica. Tuttavia, mantene a stabilità è u rendiment à i dui estremi di questa gamma pò esse difficiule.
    Soluzione:Incorporazione di stabilizzatori di calore, stabilizzatori UV o additivi anti-invecchiamento in formulazioni TPE pò aiutà à allargà a vita operativa di u materiale in ambienti duri. Per l'applicazioni à alta temperatura, l'agenti di rinforzu cum'è nanofillers o rinforzi di fibra ponu esse aduprati per mantene l'integrità strutturale di u TPE à temperature elevate. À u cuntrariu, per u rendiment à bassa temperatura, a fase di elastomeru pò esse ottimizzata per assicurà a flessibilità è impedisce a fragilità à a temperatura di congelazione.
    4. Superà e limitazioni di i copolimeri di blocchi di stirene:I copolimeri di blocchi di stirene (SBC) sò cumunimenti usati in formulazioni TPE per a so dolcezza è facilità di trasfurmazioni. In ogni casu, a so dolcezza pò vene à a spesa di a forza meccanica, facendu menu adattati per applicazioni esigenti.
    Soluzione:Una soluzione viable hè di mischjà SBC cù altri polimeri chì aumentanu a so forza meccanica senza aumentà significativamente a durezza. Un altru approcciu hè di utilizà tecnichi di vulcanizazione per rinforzà a fase elastomeru mentre cunservà un toccu dolce. Fendu cusì, u TPE pò mantene a so dolcezza desiderata mentre offre ancu proprietà meccaniche migliorate, rendendulu più versatile in una gamma di applicazioni.
    Vulete aumentà u rendiment TPE?
    By employing Si-TPV, manufacturers can significantly enhance the performance of thermoplastic elastomers (TPEs). This innovative plastic additive and polymer modifier improves flexibility, durability, and tactile feel, unlocking new possibilities for TPE applications across various industries. To learn more about how Si-TPV can enhance your TPE products, please contact SILIKE via email at amy.wang@silike.cn.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi