A serie SILIKE Si-TPV 2150 hè un elastomeru dinamicu à basa di silicone vulcanizatu, sviluppatu cù una tecnulugia di cumpatibilità avanzata. Stu prucessu disperde a gomma siliconica in SEBS cum'è particelle fini, da 1 à 3 micron sottu à un microscopiu. Quessi materiali unichi combinanu a resistenza, a tenacità è a resistenza à l'abrasione di l'elastomeri termoplastici cù e proprietà desiderabili di u silicone, cum'è a morbidezza, una sensazione setosa è a resistenza à a luce UV è à i prudutti chimichi. Inoltre, i materiali Si-TPV sò riciclabili è ponu esse riutilizzati in i prucessi di fabricazione tradiziunali.
U Si-TPV pò esse adupratu direttamente cum'è materia prima, cuncipitu specificamente per applicazioni di sovrastampaggio soft-touch in elettronica indossabile, custodie protettive per dispositivi elettronichi, cumpunenti automobilistici, TPE di alta gamma è l'industrie di fili TPE.
Oltre à u so usu direttu, Si-TPV pò ancu serve cum'è modificatore di polimeri è additivu di prucessu per elastomeri termoplastici o altri polimeri. Migliora l'elasticità, migliora a trasfurmazione è aumenta e proprietà di a superficia. Quandu hè mischiatu cù TPE o TPU, Si-TPV furnisce una levigatezza superficiale di longa durata è una sensazione tattile piacevule, mentre migliora ancu a resistenza à i graffi è à l'abrasione. Riduce a durezza senza influenzà negativamente e proprietà meccaniche è offre una migliore resistenza à l'invecchiamento, à l'ingiallimentu è à e macchie. Pò ancu creà una finitura opaca desiderabile nantu à a superficia.
À u cuntrariu di l'additivi siliconici cunvinziunali, u Si-TPV hè furnitu in forma di pellet è hè trasfurmatu cum'è un termoplasticu. Si disperde finamente è omogeneamente in tutta a matrice polimerica, cù u copolimeru chì si lega fisicamente à a matrice. Questu elimina a preoccupazione di i prublemi di migrazione o di "fioritura", rendendu u Si-TPV una suluzione efficace è innovativa per ottene superfici morbide è setose in elastomeri termoplastici o altri polimeri, è ùn richiede micca tappe di trasfurmazione o rivestimentu supplementari.
A serie Si-TPV 2150 hà e caratteristiche di un toccu dolce è piacevule à a pelle à longu andà, una bona resistenza à e macchie, senza plastificanti è ammorbidenti aghjunti, è senza precipitazione dopu un usu à longu andà, chì serve cum'è additivu plasticu è modificatore di polimeri, particularmente adattatu per a preparazione di elastomeri termoplastici à u toccu piacevule è setoso.
Cunfruntendu l'effetti di l'additivu plasticu Si-TPV è di u modificatore di polimeri nantu à e prestazioni di u TPE
Si-TPV agisce cum'è un modificatore di sensazione innovativu è un additivu di trasfurmazione per elastomeri termoplastici è altri polimeri. Pò esse cumpostu cù diversi elastomeri è plastiche ingegneristiche o generali, cum'è TPE, TPU, SEBS, PP, PE, COPE, EVA, ABS è PVC. Queste soluzioni aiutanu à migliurà l'efficienza di trasfurmazione è à migliurà e prestazioni di resistenza à i graffi è à l'abrasione di i cumpunenti finiti.
Un vantaghju chjave di i prudutti fatti cù miscele TPE è Si-TPV hè a creazione di una superficia dolce cum'è a seta è micca appiccicosa - precisamente l'esperienza tattile chì l'utilizatori finali si aspettanu da l'articuli chì toccanu o portanu spessu. Sta caratteristica unica allargisce a gamma di applicazioni potenziali per i materiali elastomeri TPE in parechje industrie. Inoltre, l'incorporazione di Si-TPV cum'è modificatore migliora a flessibilità, l'elasticità è a durabilità di i materiali elastomeri, rendendu à tempu u prucessu di fabricazione più economicu.
Avete difficultà à migliurà e prestazioni di u TPE? L'additivi plastichi Si-TPV è i modificatori di polimeri furniscenu a risposta
Introduzione à i TPE
L'elastomeri termoplastici (TPE) sò classificati per cumpusizione chimica, cumprese l'olefine termoplastiche (TPE-O), i cumposti stirenici (TPE-S), i vulcanizzati termoplastici (TPE-V), i poliuretani (TPE-U), i copoliesteri (COPE) è e copoliammidi (COPA). Mentre i poliuretani è i copoliesteri ponu esse sovradimensionati per certi usi, l'opzioni più economiche cum'è TPE-S è TPE-V offrenu spessu una megliu adattazione per l'applicazioni.
I TPE cunvinziunali sò miscele fisiche di gomma è termoplastichi, ma i TPE-V si distinguenu per avè particelle di gomma chì sò parzialmente o cumpletamente reticolate, migliurendu e so prestazioni. I TPE-V presentanu set di compressione più bassi, una migliore resistenza chimica è à l'abrasione, è una maggiore stabilità à a temperatura, rendenduli ideali per rimpiazzà a gomma in e guarnizioni. In cuntrastu, i TPE cunvinziunali furniscenu una maggiore flessibilità di formulazione, una maggiore resistenza à a trazione, elasticità è culurabilità, rendenduli adatti per prudutti cum'è beni di cunsumu, elettronica è dispositivi medichi. Si leganu ancu bè à substrati rigidi cum'è PC, ABS, HIPS è Nylon, ciò chì hè vantaghjosu per applicazioni soft-touch.
Sfide cù i TPE
I TPE combinanu l'elasticità cù a resistenza meccanica è a processabilità, ciò chì li rende assai versatili. E so proprietà elastiche, cum'è a deformazione à compressione è l'allungamentu, derivanu da a fase elastomerica, mentre chì a resistenza à a trazione è à u strappo dipendenu da u cumpunente plasticu.
I TPE ponu esse trattati cum'è i termoplastici cunvinziunali à temperature elevate, induve entranu in a fase di fusione, chì permette una fabricazione efficiente utilizendu apparecchiature standard di trasfurmazione di plastica. A so gamma di temperature di funziunamentu hè ancu notevule, chì si estende da temperature assai basse - vicine à u puntu di transizione vetrosa di a fase elastomerica - à temperature elevate vicine à u puntu di fusione di a fase termoplastica - aghjunghjendu à a so versatilità.
Tuttavia, malgradu sti vantaghji, parechje sfide persistenu per ottimizà e prestazioni di i TPE. Un prublema maiò hè a difficultà à equilibrà l'elasticità cù a resistenza meccanica. U miglioramentu di una pruprietà vene spessu à u detrimentu di l'altra, ciò chì rende difficiule per i pruduttori di sviluppà formulazioni di TPE chì mantenenu un equilibriu coerente di e caratteristiche desiderate. Inoltre, i TPE sò suscettibili à danni superficiali cum'è graffi è deterioramenti, chì ponu influenzà negativamente sia l'aspettu sia a funzionalità di i prudutti fatti da sti materiali.