A serie SILIKE Si-TPV 3100 hè un elastomeru dinamicu à basa di silicone termoplasticu vulcanizatu, cuncipitu per mezu di una tecnulugia cumpatibile specializata chì assicura chì a gomma siliconica sia dispersa uniformemente in TPU cum'è particelle di 2-3 micron sottu à un microscopiu. Sta cumbinazione unica offre a forza, a tenacità è a resistenza à l'abrasione tipiche di l'elastomeri termoplastici, mentre incorpora e proprietà desiderabili di u silicone, cum'è a morbidezza, una sensazione setosa è a resistenza à a luce UV è à i prudutti chimichi. Impurtantemente, sti materiali sò riciclabili è ponu esse riutilizzati in i prucessi di fabricazione tradiziunali.
A serie Si-TPV 3100 hè cuncipita specificamente per applicazioni di stampaggio per estrusione soft-touch, mustrendu una eccellente resistenza à l'abrasione è à i chimichi. Pò esse coestrusa cù diverse plastiche ingegneristiche termoplastiche, cumprese PC, ABS è PVC, senza prublemi cum'è precipitazione o aderenza dopu l'invecchiamentu.
In più di serve cum'è materia prima, a Serie Si-TPV 3100 agisce cum'è modificatore di polimeri è additivu di trasfurmazione per elastomeri termoplastici è altri polimeri. Migliora l'elasticità, migliora e caratteristiche di trasfurmazione è aumenta e proprietà di a superficia. Quandu hè mischiatu cù TPE o TPU, Si-TPV furnisce una levigatezza superficiale durevule è una sensazione tattile piacevule, mentre migliora ancu a resistenza à i graffi è à l'abrasione. Riduce efficacemente a durezza senza compromettere e proprietà meccaniche è migliora a resistenza à l'invecchiamento, à l'ingiallimentu è à e macchie, permettendu una finitura opaca desiderabile.
À u cuntrariu di l'additivi siliconici cunvinziunali, u Si-TPV hè furnitu in forma di pellet, ciò chì u rende faciule da trasfurmà cum'è un termoplasticu. Si disperde finamente è uniformemente in tutta a matrice polimerica, induve u copolimeru si lega fisicamente à a matrice. Sta caratteristica elimina e preoccupazioni relative à a migrazione o à a "fioritura", pusiziunendu u Si-TPV cum'è una suluzione efficace è innovativa per ottene superfici morbide cum'è a seta cù una sensazione di secca in TPU è altri elastomeri termoplastici senza richiede fasi di trasfurmazione o rivestimentu supplementari.
A serie Si-TPV 3100 hè carattarizata da a so dolcezza à u toccu, chì hè di longa durata è piacevule à a pelle, è da l'eccellente resistenza à e macchie. Senza plastificanti è ammorbidenti, garantisce sicurezza è prestazioni senza precipitazioni, ancu dopu un usu prulungatu. Sta serie hè un additivu plasticu efficace è un modificatore di polimeri, ciò chì a rende particularmente adatta per migliurà u TPU.
In più di dà una sensazione setosa è piacevule, u Si-TPV riduce efficacemente a durezza di u TPU, ottenendu un equilibriu ottimale trà cunfortu è funziunalità. Contribuisce ancu à una finitura superficiale opaca pur furnendu durabilità è resistenza à l'abrasione, ciò chì ne face una scelta ideale per una vasta gamma di applicazioni.
Cunfruntendu l'effetti di l'additivu plasticu Si-TPV è di u modificatore di polimeri nantu à TPUPrestazione
A mudificazione superficiale di u poliuretanu termoplasticu (TPU) adatta e so caratteristiche per applicazioni specifiche mantenendu e proprietà di massa. L'usu di Si-TPV (elastomeru dinamicu à basa di silicone termoplasticu vulcanizatu) di SILIKE cum'è additivu di prucessu efficace è modificatore di sensazione per elastomeri termoplastici presenta una suluzione pratica.
Grazie à l'elastomeru termoplasticu vulcanizatu dinamicu Si-TPV à basa di silicone, offre parechji vantaghji, cumpresi un toccu dolce è durevule per a pelle, un'eccellente resistenza à e macchie è l'assenza di plastificanti o ammorbidenti, chì impedisce a precipitazione cù u tempu.
Cum'è additivu plasticu à basa di silicone è modificatore di polimeri, Si-TPV riduce a durezza è migliora a flessibilità, l'elasticità è a durabilità. A so incorporazione produce una superficia setosa è asciutta chì risponde à l'aspettative di l'utente per l'articuli maneggiati o indossati frequentemente, espandendu significativamente e potenziali applicazioni di TPU.
U Si-TPV si mischia perfettamente in e formulazioni di TPU, mustrendu menu effetti secundarii indesiderati paragunatu à i prudutti di silicone cunvinziunali. Sta versatilità di i cumposti TPU apre opportunità in diversi settori, cumpresi i beni di cunsumu, i pezzi di ricambio per automobili, i cavi di ricarica per veiculi elettrichi, i dispositivi medichi, i tubi d'acqua, i tubi flessibili è l'attrezzatura sportiva, induve u cunfortu, a durabilità è l'estetica sò essenziali.
Ciò chì i pruduttori anu bisognu di sapè nantu à a tecnulugia TPU mudificata è e soluzioni di materiali innovativi per i cavi è i tubi di ricarica EV!
1. Tecnulugia di TPU mudificatu (poliuretanu termoplasticu)
A mudificazione di e superfici in TPU hè cruciale per u sviluppu di materiali chì ponu massimizà e prestazioni in applicazioni specifiche. Prima, ci vole à capisce a durezza è l'elasticità di u TPU. A durezza di u TPU si riferisce à a resistenza di u materiale à l'indentazione o à a deformazione sottu pressione. Valori di durezza più alti indicanu un materiale più rigidu, mentre chì valori più bassi indicanu una maggiore flessibilità. L'elasticità si riferisce à a capacità di u materiale di deformassi sottu stress è di vultà à a so forma originale dopu a rimozione di u stress. Una maggiore elasticità implica una migliore flessibilità è resilienza.
In l'ultimi anni, l'incorporazione di additivi siliconici in e formulazioni di TPU hà suscitatu attenzione per ottene e mudificazioni desiderate. L'additivi siliconici ghjocanu un rolu vitale in u miglioramentu di e caratteristiche di trasfurmazione è di a qualità superficiale di u TPU senza influenzà negativamente e proprietà di massa. Questu si verifica per via di a cumpatibilità di e molecule di silicone cù a matrice TPU, agendu cum'è un agente ammorbidente è lubrificante in a struttura di u TPU. Questu permette un muvimentu di catena più faciule è una diminuzione di e forze intermolecolari, risultendu in un TPU più dolce è più flessibile cù valori di durezza ridutti.
Inoltre, l'additivi di silicone agiscenu cum'è aiuti di trasfurmazione, riducendu l'attritu è permettendu un flussu di fusione più lisciu. Questu facilita a trasfurmazione è l'estrusione di TPU più faciule, aumentendu a produttività è riducendu i costi di fabricazione.
U modificatore di silicone GENIOPLAST PELLET 345 hè statu ricunnisciutu cum'è un preziosu additivu di silicone in l'applicazioni TPU. Questu additivu di silicone hà allargatu a gamma di applicazioni per i poliuretani termoplastici. Ci hè una dumanda considerable in i beni di cunsumu, l'automobile, i dispositivi medichi, i tubi d'acqua, i tubi, l'impugnature di l'attrezzatura sportiva, l'utensili è altri settori per pezzi stampati in TPU chì anu una sensazione piacevule è cunfortevole è mantenenu u so aspettu dopu un usu prolongatu.
L'additivi plastichi è i modificatori di polimeri Si-TPV di Silike offrenu prestazioni uguali à i so omologhi à un prezzu raghjonevule. I testi anu dimustratu chì u Si-TPV cum'è nuove alternative à l'additivi di silicone sò fattibili, sicuri è rispettosi di l'ambiente in l'applicazioni è i polimeri TPU.
Questu additivu à basa di silicone migliora a levigatezza superficiale à longu andà è a sensazione tattile riducendu i segni di flussu è a rugosità superficiale. In particulare, riduce a durezza senza compromettere e proprietà meccaniche; per esempiu, aghjunghjendu u 20% di Si-TPV 3100-65A à 85A TPU diminuisce a durezza à 79,2A. Inoltre, Si-TPV migliora a resistenza à l'invecchiamento, à l'ingiallimentu è à e macchie, è conferisce una finitura opaca, migliorandu significativamente l'attrattiva estetica di i cumpunenti in TPU è di i prudutti finiti.
U Si-TPV hè trattatu cum'è un termoplasticu. À u cuntrariu di l'additivi siliconici cunvinziunali, si disperde assai finamente è omogeneamente in tutta a matrice polimerica. U copolimeru diventa fisicamente ligatu à a matrice..Ùn vi preoccupate micca di purtà à prublemi di migrazione (bassa "fioritura").