
L'industria automobilistica adotta sempre di più materiali innovativi in pelle vegana per l'interni di l'auto, riflettendu un impegnu crescente per a sustenibilità è u benessere di l'animali.
Eccu alcuni di l'ultimi avanzamenti in u cuoio veganu per applicazioni automobilistiche basati nantu à i sviluppi recenti:
1. A Veganza di BMW
Materiale: BMW hà introduttu una nova pelle vegana chjamata Veganza in i so ultimi mudelli, cumprese a BMW Serie 5 Touring. Stu materiale hè cuncipitu per imità l'aspettu è a sensazione di a pelle tradiziunale pur essendu cumpletamente senza animali.
Sustenibilità: Utilizendu Veganza, BMW hà per scopu di riduce l'emissioni di CO2 assuciate à a pruduzzione di veiculi finu à l'85% paragunatu à u cuoio tradiziunale. U materiale hè fattu da fonti vegetali, evitendu l'impatti ambientali di l'allevamentu di bestiame è di i prucessi di cunciatura chimica.
2. LOVR™ di Volkswagen
Materiale: Volkswagen sviluppa una alternativa innovativa à u cuoio veganu chjamata LOVR™, fatta di canapa industriale 100% biologica. Stu materiale hè derivatu da residui di l'industria di a canapa, ciò chì u rende à tempu sustenibile è biodegradabile.
Introduzione à u mercatu: Volkswagen prevede d'introduce stu materiale in i so veiculi da u 2028, in cunfurmità cù i so obiettivi di sustenibilità è a dumanda di i cunsumatori per i prudutti ecologichi.


3. Pelle di funghi è altre alternative à base vegetale
Innuvazioni: Parechji pruduttori, cumpresi Mercedes-Benz, stanu esplorendu l'usu di materiali cum'è a pelle di fungu è a pelle di cactus in l'interni di i so veiculi. Queste alternative ùn solu furniscenu una sensazione di lussu, ma riducenu ancu significativamente l'impattu ambientale paragunatu à a pelle tradiziunale.
Applicazioni: Mercedes-Benz hà prisentatu sti materiali in vitture cuncettuali cum'è a Vision EQXX, ciò chì indica un forte impegnu à integrà materiali sustenibili in i so mudelli futuri.
4. Opzioni vegane di Ford
Impegnu: Ford offre parechji mudelli cù interni vegani di serie. Sò stati proattivi in l'incorporazione di opzioni di sedili senza pelle in tutta a so gamma, rispondendu à e preferenze di i cunsumatori per scelte sustenibili.
Diversità: L'impresa hà allargatu e so offerte per include diversi materiali chì furniscenu cunfortu è durabilità senza aduprà prudutti animali.
Sapete chì questu hè un cuiru veganu innovativu?
Rispettosu di l'animaliSi-TPV Silicone Pelle Veganada SILIKE, una innovativa tappezzeria di sedili in pelle per l'automobile, rivoluziona l'interni automobilistici cù e so qualità visive è tattili premium, truvendu l'equilibriu perfettu trà u rispettu di l'ambiente è e prestazioni superiori.
Questa pelle vegana hè unaPelle sintetica senza DMF, Pelle senza COVè Pelle di Silicone Sostenibile chì hè senza cloruru di polivinile (PVC), poliuretanu, bisfenolu A è plastificanti dannosi, cuntribuendu à un ambiente sicuru è sanu. Hà ancu una eccellente durabilità, cumprese resistenza à l'abrasione è à i graffi, resistenza à e crepe è à a decolorazione.

SILIKE, cum'è fornitore di pelle per vitture rispettosa di l'ambiente è fornitore di pelle di silicone cinese, produttore di tessuti di pelle di silicone, s'impegna à furnisce pelle morbida è cunfortevole per a pelle à i pruduttori di sedili di vittura. Pelle cunfortevole è amichevule per i pruduttori di sedili di vittura, offremu ancu un serviziu persunalizatu cù una vasta gamma di culori è texture secondu i vostri bisogni effettivi.
Per più dettagli, visitate www.si-tpv.com o mandate un email à:amy.wang@silike.cn.
Nutizie cunnesse

