Soluzione Si-TPV
  • 7 Modificatore Si-TPV: A Chjave per a Preparazione di Materiali Schiumogeni EVA Ultra-Leggeri, Altamente Elastici è Ecologici
Precedente
Dopu

Modificatore Si-TPV: A Chjave per a Preparazione di Materiali Schiumogeni EVA Ultra-Leggeri, Altamente Elastici è Ecologici

descrive:

A serie Si-TPV 2250 di SILIKE hè un modificatore elastomericu termoplasticu ecologicu chì ridefinisce a tecnulugia di schiuma chimica EVA, assicurendu uniformità è consistenza superiori in e schiume. Eliminendu a migrazione chimica è furnendu un rapportu di schiuma regulabile, Si-TPV migliora l'efficienza di a produzzione, riduce u cunsumu energeticu è migliora e prestazioni di a schiuma.

Stu modificatore permette a creazione di schiume EVA à bassa densità è alta resilienza cù una eccellente resistenza à l'usura è à u scivolamentu, un ritiru termicu riduttu, un culore uniforme è un altu tassu di pruduttu finitu. A so facilità di trasfurmazione è a so efficienza in termini di costi u posizionanu cum'è una alternativa superiore à e tecniche di schiumatura supercritica.

A serie Si-TPV 2250 di SILIKE hè una suluzione efficace per i materiali schiumogeni EVA, chì prumove i progressi in u cunfortu è a sustenibilità in calzature, equipaggiamenti sportivi, dispositivi medichi è imballaggi.

emailMANDATE UN EMAIL À NOI
  • Dettagli di u produttu
  • Etichette di u produttu

Dettagliu

A serie SILIKE Si-TPV 2250 hè un elastomeru dinamicu à basa di silicone termoplasticu vulcanizatu cuncipitu per migliurà i materiali schiumogeni EVA. A serie Si-TPV 2250 hè prodotta cù una tecnulugia specializata chì assicura chì a gomma siliconica sia dispersa uniformemente in EVA cum'è particelle di 1-3 micron. Stu modificatore unicu per u materiale schiumogenu EVA combina a forza, a tenacità è a resistenza à l'abrasione di l'elastomeri termoplastici cù e proprietà desiderabili di u silicone, cumprese a morbidezza, una sensazione setosa, a resistenza à i raggi UV è a resistenza chimica. Pò esse riciclatu è riutilizatu in i prucessi di fabricazione tradiziunali.
I materiali Si-TPV 2250 Series Eco-Friendly Soft Touch Material sò altamente cumpatibili cù l'etilene-vinil acetatu (EVA) è servenu cum'è un modificatore di silicone innovativu per a schiuma EVA, Soluzioni per migliurà i materiali di schiuma EVA in applicazioni cum'è suole di scarpe, prudutti sanitarii, prudutti sportivi per u divertimentu, tappetini, tappetini di yoga è assai di più.
In paragone cù OBC è POE, Highlight riduce a compressione è u tassu di ritirata termica di i materiali in schiuma EVA, migliora l'elasticità è a morbidezza di a schiuma EVA, migliora a resistenza antiscivolo è antiabrasione, è l'usura DIN hè ridutta da 580 mm3 à 179 mm3 è migliora a saturazione di u culore di i materiali in schiuma EVA.
Chì anu dimustratu esse efficaci Soluzioni di Materiale di Schiuma Eva Morbida Flessibile.

Vantaghji chjave

  • 01
    <b>Migliurà l'elasticità di i materiali in schiuma EVA</b>

    Migliurà l'elasticità di i materiali in schiuma EVA

    In paragone cù u talcu o l'agente antiabrasione, u Si-TPV hà una megliu elasticità.

  • 02
    <b>Migliurà a saturazione di u culore di i materiali di schiuma EVA</b>

    Migliurà a saturazione di u culore di i materiali di schiuma EVA

    Certi gruppi nantu à Si-TPV ponu interagisce cù i cromofori di coloranti, aumentendu a saturazione di u culore.

  • 03
    <b>Diminuisce u restringimentu termicu di i materiali in schiuma EVA</b>

    Diminuisce u restringimentu termicu di i materiali in schiuma EVA

    L'elasticità di Si-TPV aiuta à liberà a tensione interna di u materiale di schiuma EVA.

  • 04
    <b>Migliurà a resistenza à l'abrasione di i materiali in schiuma EVA</b>

    Migliurà a resistenza à l'abrasione di i materiali in schiuma EVA

    Si-TPV pò participà à a reazione di l'agente di reticolazione, chì aumenta a densità di reticolazione.

  • 05
    <b>Nucleazione eterogenea</b>

    Nucleazione eterogenea

    U Si-TPV hè dispersu uniformemente in u materiale di schiuma EVA, chì pò aiutà a nucleazione cellulare.

  • 06
    <b>Diminuisce a deformazione da compressione di i materiali in schiuma EVA</b>

    Diminuisce a deformazione da compressione di i materiali in schiuma EVA

    U Si-TPV hà una bona prestazione di resistenza à alta è bassa temperatura, è pò migliurà simultaneamente a deformazione da compressione à alta è bassa temperatura di materiali in schiuma EVA di maggiore durezza.

Durabilità Sustenibilità

  • Tecnulugia avanzata senza solventi, senza plastificanti, senza oliu ammorbidente è senza odore.
  • Prutezzione di l'ambiente è riciclabilità.
  • Disponibile in formulazioni conformi à e regulazioni.

Mudificatore Si-TPV per studii di casi di schiuma EVA

A serie Si-TPV 2250 presenta un toccu dolce è piacevule à a pelle à longu andà, una bona resistenza à e macchie è ùn richiede micca l'aghjunta di plastificanti o ammorbidenti. Impedisce ancu a precipitazione dopu un usu prolongatu. Cum'è un modificatore di schiuma Eva dolce altamente cumpatibile è innovativu, hè particularmente adattatu per a preparazione di materiali schiumogeni EVA superleggeri, altamente elastici è ecologichi.

 

Innuvazione in i materiali di schiuma EVA (4)

 

Dopu avè aghjuntu Si-TPV 2250-75A, a densità di e cellule di e bolle di schiuma EVA si riduce ligeramente, a parete di e bolle s'ispessisce, è u Si-TPV hè dispersu in a parete di e bolle, chì diventa ruvida.

 

Paragone di Si-TPV2250-75A è effetti di l'aggiunta di elastomeri di poliolefina in schiuma EVA

 

Innuvazione in i materiali di schiuma EVA (5)     

Innuvazione-in-materiali-di-schiuma-EVA-7

 

Innuvazione-in-materiali-di-schiuma-EVA-8

Innuvazione-in-materiali-di-schiuma-EVA-82

Applicazione

Novu modificatore Si-TPV verde è rispettuosu di l'ambiente chì dà forza à u materiale schiumogenu EVA chì hà rimodellatu diverse industrie di prudutti di a vita quotidiana è di l'attività cummerciale. cum'è calzature, prudutti sanitarii, cuscini per vasca da bagno, prudutti sportivi per u divertimentu, tappetini per pavimenti/yoga, ghjoculi, imballaggi, dispositivi medichi, equipaggiamenti di prutezzione, prudutti antiscivolo per l'acqua è pannelli fotovoltaici...
Sè vo site focalizatu nantu à e suluzioni per a schiuma supercritica, ùn simu micca sicuri s'ella hè per voi, ma questu modificatore Si-TPV rimodella a tecnulugia di schiuma chimica. Per i pruduttori di schiuma EVA pò esse un modu alternativu per creà prudutti leggeri è flessibili cù dimensioni precise.

  • Applicazione (1)
  • Applicazione (2)
  • Applicazione (3)
  • Applicazione (4)
  • Applicazione (5)
  • Applicazione (6)
  • Applicazione (7)
  • Applicazione (8)

Soluzioni:

Migliurà e schiume EVA: Risolve e sfide di a schiuma EVA cù i modificatori Si-TPV

1. Introduzione à i materiali di schiuma EVA

I materiali di schiuma EVA sò un tipu di schiuma à cellule chjuse prodotta da una miscela di copolimeri di etilene è acetatu di vinile, cù polietilene è diversi agenti schiumogeni è catalizatori introdutti durante a fabricazione. Rinomata per a so ammortizzazione superiore, l'assorbimentu di l'impattu è a resistenza à l'acqua, a schiuma EVA presenta una struttura ligera ma resistente chì offre un eccellente isolamentu termicu. E so proprietà rimarchevoli rendenu a schiuma EVA un materiale versatile, largamente utilizatu sia in i prudutti di ogni ghjornu sia in applicazioni specializate in varie industrie, cum'è suole di scarpe, tappetini di schiuma morbida, blocchi di yoga, tavule da nuoto, sottopavimento, ecc.

2. Chì sò i limiti di e schiume EVA tradiziunali?

Molte persone pensanu chì u materiale di schiuma EVA hè a cumbinazione perfetta di una cunchiglia dura è una cunchiglia dolce. Tuttavia, l'usu di materiali schiumati EVA hè limitatu finu à un certu puntu per via di a so scarsa resistenza à l'invecchiamentu, a resistenza à a flessione, l'elasticità è a resistenza à l'abrasione. L'aumentu di l'ETPU in l'ultimi anni è u paragone di i campioni facenu ancu chì e scarpe schiumate EVA devenu avè una durezza più bassa, un rimbalzu più altu, una bassa deformazione da compressione è altre nuove proprietà.

Inoltre, e sfide ambientali è sanitarie di a pruduzzione di schiuma EVA.

I prudutti schiumati EVA furniti attualmente in u mercatu sò preparati cù un metudu di schiumatura chimica è sò principalmente aduprati per prudutti cum'è materiali per scarpe, tappetini di terra è simili chì sò in cuntattu direttu cù u corpu umanu. Tuttavia, u materiale schiumante EVA preparatu cù u metudu è u prucessu hà diversi prublemi di prutezzione ambientale è di salute, è in particulare, e sostanze nocive (in particulare a formamide) sò continuamente separate da l'internu di u pruduttu per un bellu pezzu.

  • Sostenibile è Innovativu 217

    3. Sfide in u prucessu di schiumatura chimica di i materiali di schiuma EVA
    U prucessu di schiumatura chimica utilizatu in a pruduzzione di schiuma EVA presenta parechji prublemi chjave:Disallineamentu di a temperatura di decomposizione:A temperatura di decomposizione di un agente schiumogeno chimicu hè necessaria per esse sopra à a temperatura à a quale l'EVA hè vicinu à a fusione da un prucessu di schiumogeno chimicu EVA, è a temperatura di decomposizione di l'agente schiumogeno chimicu hè assai larga è u prucessu di decomposizione implica un equilibriu chimicu, affinchì l'agente schiumogeno chimicu resti sempre in una grande quantità in una matrice di materiale dopu chì a schiumogena hè finita, e misure di raffinamentu di l'EVA à bassa temperatura in un statu micca fusu è aumentà l'aggiunta di una serie di agenti ausiliari cum'è un agente reticolante, acidu stearicu, un iniziatore reticolante, un catalizatore di decomposizione di l'agente schiumogeno chimicu, un plastificante è simili sò principalmente aduttate in l'industria per riduce l'influenza di l'agente schiumogeno residuale nantu à e prestazioni di schiumogeno di u materiale, ma e misure causanu direttamente una grande quantità di agenti ausiliari micromolecolari facili da migrà in un pruduttu finale, è l'agenti ausiliari migranu continuamente à a superficia di u pruduttu da l'internu inseme cù un usu à longu andà, affinchì l'infezione di a pelle o altra inquinamentu in cuntattu cù u pruduttu sia causata.
    Schiuma è reticolazione simultanee:In u prucessu di schiumatura chimica, a decomposizione di l'agente schiumante chimicu chì determina u cumpurtamentu di schiumatura è a reticolazione chimica chì determina u cumpurtamentu reologicu di a fusione procedenu simultaneamente, è a temperatura adatta per a decomposizione di l'agente schiumante chimicu ùn hè micca a temperatura più adatta per a reologica di a fusione per a nucleazione è a crescita cellulare.
    Prucessu Dinamicu è Sensibile à a Temperatura:L'interazione trà a schiumatura è a reticulazione hè assai dinamica è sensibile à a temperatura, ciò chì rende difficiule l'ottimisazione di a struttura cellulare di a schiuma. A cumplessità di a gestione di sti prucessi cuncurrenti rende difficiule a pruduzzione di schiuma EVA consistente è di alta qualità utilizendu metudi di schiumatura chimica. In una parola, a quantità variabile di additivi schiumogeni è catalizatori in u prucessu di stampaggio di a schiuma EVA pò influenzà a so densità, durezza, culore, resilienza, ecc.

  • Sostenibile è Innovativu 218

    4. Ricerca è innovazione in schiuma EVA
    Per risolve i limiti di a schiuma tradiziunale di EVA, i pruduttori anu esploratu suluzioni innovative. Un approcciu promettente hè di cumbinà l'EVA cù altri elastomeri per migliurà e prestazioni. Questu hè particularmente impurtante postu chì l'industria cerca materiali chì offrenu sia una funzionalità migliorata sia benefici ambientali.
    5. Si-TPV: Un cambiamentu di ghjocu per a schiuma EVA ecologica
    SILIKE’s Si-TPV is a groundbreaking thermoplastic silicone-based elastomer that serves as a high-performance modifier for EVA foam. By introducing Si-TPV modifier into EVA foam materials, and leveraging chemical foaming technology, manufacturers can create microporous EVA foams with significant advantages: environmental sustainability, low thermal shrinkage, no chemical migration, and adjustable foaming ratios. This innovation streamlines the production process, resulting in energy savings while improving the mechanical properties of EVA foam. Si-TPV reduces the presence of residual foaming agents, minimizes foam pore sizes, and achieves an ideal balance of low density, high resilience, excellent wear resistance, and reduced thermal shrinkage. Additionally, it enhances the color vibrancy of EVA foams, driving improvements in comfort, aesthetics, durability, and sustainability. Discover the Future of EVA Foam, enhance your products with Si-TPV-modified EVA foams. Contact SILIKE via email at email: amy.wang@silike.cn to learn how this innovative Thermoplastic Silicone Elastomers material can transform your production process and deliver superior results.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu